donderdag 21 juni 2012

Nieuw !! WANILLA BROCANTE CHIC

Nieuw binnen Wanilla Country Chic, het prachtige tweede boek van de Finse Riitta Tiitu.
Het hardcover boek telt 154 pagina`s en 399 foto`s.
Riitta geeft je een kijkje in een aantal mooie Finse huizen en tuinen in verschillende brocante stijlen.



O.a Anitique touch, Spring feeling, Bohemian chic, White living, Lace inspirations en nog veel meer verschillende stijlen.





 Een heerlijk boek om ideeën en inspiratie op te doen.




Nu bij ons te koop!



8 opmerkingen:

  1. Dit soort woonboeken zijn zo mooi! Deel 1 en deze zit ook wel in mijn achterhoofd, maar ja, ze zijn niet zo heel goedkoop.
    Fijne dag, Petra!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk was je op tijd thuis, en nogmaals bedankt voor vandaag lieve Peet!
    Het was heel gezellig...en lekker allemaal...en ja, we houden het er zeker in hoor!
    Dus jij bent de volgende ha,ha!!!

    Liefs en Groetjes Mar.
    En thanks voor het meenemen van de de (beeldige) schoen malletjes, ze hebben al een leuk plekje gekregen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het lijkt me een prachtig boek! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo´n prachtig boek!
    Alvast fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn van die heerlijke boeken waarbij je lekker kunt relaxen....kopje thee erbij ...en het liefst in het zonnetje natuurlijk.....

    Prettige avond verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me prachtig! Ik zet hem op mijn verlanglijstje ;-)
    Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo de vorige was ook al zo mooi..deze wil ik ook...ff sparen
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Wat leuk, je zal zeker veel plezier van je facebook pagina hebben. xoxo Lidy

    ps. altijd fijn om een "kindred spirit" te vinden in de blogwereld.

    BeantwoordenVerwijderen