woensdag 6 juni 2012

Fleur en kleur...updat webwinkel


Zo alles is weer op orde in mijn huisje, de opendag was weer gezellig met oude bekende en ook heb ik een aantal nieuwe klanten mogen ontvangen super leuk!

Vandaag is dit mijn bijdragen aan Fleur en kleur van veronique van een sneller kloppend hart.

Deze prachtige pioenen....wat een kleur! 



Vanmorgen ook even een update van nieuwe artikelen geplaatst in de webwinkel.
Nu lekker even verder rommelen, ben de hele dag alleen thuis dus ga nog even wat klusjes afmaken die er al tijden....lagen. Daar is het wel weer voor!

Fijne dag
Lieve groet Peet
 

12 opmerkingen:

  1. Hi Peet!
    Fijn dat het een geslaagde gezellige "Open" Opkamer dag was zondag, ik hoop er de volgende keer toch wel weer bij te zijn hoor!
    Ik heb net even in je web shop gekeken, ik hoopte dat je nog zo'n leuke witte aardewerk kan, met zo'n bol buikje had (ja zo een die ik "niet" gekocht had de laatste keer) ja beetje dom hé...nu is het te laat, ha,ha!!
    Maar...next time better...misschien!

    Een fijne (lekker rommelen in huis) dag, nog verder...en tot maandag...ik kijk naar jullie uit hoor!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige pioenen! Wat een kleurtje!
    Fijn dat je open dag geslaagd was.
    En het is inderdaad een goede dag om binnenshuis te zijn, hoewel ik graag vanmiddag nog op de fiets boodschappen wil doen.
    Fijne dag Petra!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En of dit kleur en fleur is.....het spat van het beeldscherm af.

      Fijne dag

      Lieve groet

      Verwijderen
  3. Hi hi wollte Dich fragen ob der Event am 3 Nov. in Edam statt findet.
    Würden Dich besuchen kommen.Da mein Mann und ich Hochzeitstag haben und 4 Tage in Edam sind.
    Grüße freue mich auf Antwort nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die pioenrozen, echt een kleurknaller.
    Geniet van je dag alleen.
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag net bij iemand lichte pioenrozen. Toch zijn deze ook wel mooi bij jouw witte spulletjes!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad afgelopen zondag. Ik ga gauw ff in je webwinkel kijken.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful things!
    Have a nic evening!
    Kathrine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. absolutely stunning! i just adore your style peet! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleur hebben deze pioenen!Steekt prachtig af tegen al dat wit. Toch zomers ondanks het weer!Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gezellige frisse plaatjes Peet, mooi !
    Fijn weekend!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleur pioenen, vaak zie je ze alleen in wit en rozetinten...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GREAT POST:) I really like your blog and I will happily follow you.

    If you want some Swedish décor inspiration, you can check out my blog:)
    Have a great weekend.

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (Sweden)

    BeantwoordenVerwijderen