dinsdag 27 maart 2012

Fleur en kleur op woensdag





Ik weet niet of het een " beetje vals spelen "is maar ik heb deze foto genomen bij een brocante vriendin waar ik gisteren was...
Zij had dit prachtige kleurige boeket in een een even fleurige oude Franse bruids terrine staan..





Zij is ook een Brocante verzamelaar, het is altijd weer een ontdekkingstocht  door haar huis als ik daar weer ben..(doordat zij erg ver woont komen we niet zo heel vaak bij elkaar)


Wil je nog meer Fleur en kleur zien kijk even bij Veronique voor meer leuke blog dames die mee doen!

Ik wens jullie een fleurige  zonnige dag!
Lieve groet Peet







31 opmerkingen:

  1. Prachtige terrine en boeket.
    Geeft niets hoor, vals spelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig Peet!!!!!
    Het maakt niet uit van wie hij is.....ze heeft er een geweldig geheel van gemaakt....en daar gaat het om....mij fototoestel zit altijd in mijn tas....je weet maar nooit wat je tegen komt.
    Ik wens je nog een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een fantastische combi zo....geweldig!
    Ik heb hier ook nog een bruidsterrine staan van Moulin des Loups, met viooltjes...zeer aan gehecht ;)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is wel heel mooi! Ooh ben je mal vals spelen natuurlijk niet deze prachtige schaal kun je ons toch niet onthouden! Wat een plaatje
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is geen vals spelen, je hebt gewoon een goede neus voor mooie dingen.
    Ik vind het een prachtige fleur en kleur.
    Fijne dag groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi plaatje.
    Je mag wel vals spelen van mij zeker als er dit soort plaatjes te voorschijn komen.
    Mijn camera gaat ook steeds mee.
    Ook van boven naar beneden of andersom je weet maar nooit.
    Wat ik wel weet; het wordt weer een mooie dag! dus...
    geniet ervan.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige terrine, met die roosjes erin, is het een fantastisch plaatje !
    Gezellig even bij kletsen, en ondertussen lekker door het huis speuren, leuk (mijn vriendinnen houden op 1 na allemaal van strak :-(

    We zijn erg blij met de kast Peet, leuk dat Tim ook even heeft gekeken of ie goed staat :-)
    Bram vond het leuk om even met hem te kletsen, heerlijk dat ze zo de ruimte hebben om aan hun projectjes te werken he, vooral waar hij nu mee bezig is !
    gezellige dag gewenst vandaag, hier begint de mist op te trekken en het zonnetje komt erdoor, heerlijk !
    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk boeket en prachtig die soepterrine. Goed dat je je camera bij had, ik vergeet hem vaak en dan een spijt.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach ja we zullen het door de vingers zien ;-) prachtig boeket hoor heej. Heb genoten van jou in de at home Brocante. Erg leuk! Ben ook zo iemand die alles in koffers stopt enzo.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige combi die bloemen met de bruidsterrine. Ik had trouwens nog nooit van een bruidsterrine gehoord..
    Fleurige dag! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi om de bloemn in die terrine te zien. En net als Corine had ik ook nog nooit van een bruidsterrine gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Peet...such a beautiful image..and a wonderful idea to use the tureen for the roses.
    I bring my camera everywhere and try to capture the beauty around me to share.
    There is no cheating in sharing inspiration and lovely ideas with friends!
    Hope you have a wonderful day.
    Take care, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je zou er spijt van krijgen als je daar geen foto van had gemaakt
    In een woord beautiful.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er prachtig uit. Geen wonder dat je een foto hebt genomen. Gelijk heb je.

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben blij dat je even vals speelde... wat is dit mooi zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh nee hoor, die is recht toe recht aan spelen en je hebt iets prachtigs op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zeg...je terinne en boeket zo....prachtig...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is toch zeker een foto waard......
    Eh..misschien mag je er nog wel meer foto's maken....ben er dol op ;)

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is maar echt fleurig en kleurig. Wat een prachtig mooi boeket!!

    Fijne avond, Peet.

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze mocht je ons toch niet onthouden, wat is hij mooi zeg.
    Heerlijk die mooie bloemen en dan die mooie kan eronder...prachtige combinatie.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi en wat een prachtige terrine....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi plaatje zo, die mag je altijd met ons delen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze heeft het prachtig gedaan in de terrine, toch leuk dat je hem even mee neemt in je post! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige bijdrage, leuk om ook haar mooie spullen aan ons te laten zien!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie foto's heb je gemaakt van haar prachtige boeket in een hele mooi terrine...
    Leuk om die liefde voor brocante met je vriendin te delen he.....

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig!! de combinatie vind ik een plaatje!!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi boeket, prachtige terrine ook!
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ow wauw,nee hoor dat is geen vals spelen,ik wist niet dat deze terrine`s bestonden,ik ben op slag verliefd,ben erg blij met de haas,er is ook een hertje van,maar die was al verkocht,helaas,maar er is gewoon teveel mooi`s,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi petra,

    Bij toeval kom ik op je prachtige blog terecht.
    Ik heb genoten van je mooie foto's.
    En nog gefeliciteerd met je leuke reportage in at home brocante.


    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen