vrijdag 14 december 2012

Vertraging en even gluren...


 Het is de laatste tijd erg stil van mijn kant dat heeft een reden..


 De verbouwing van de badkamer en toilet en de kleine huiskamer heeft een mega vertraging.
Wij zitten nu al 13 weken zonder badkamer!
Een hoop problemen die door een speciaal bedrijf opgelost moesten worden, kijk met  een 200 jaar oud huisje moet je toch voorzichtig zijn. We kunnen gelukkig wel douchen in het huis van de buren wat te koop staat,maar wat balen wij! 
Nu zit er eindelijk weer schot in en volgende week gaat de aannemer de boel afmaken en kunnen wij ( mijn lief dus..maar onder mijn toeziend oog ;-)) gaan tegelen
Dus jullie snappen dat de energie er even niet was om "leuke" hoekjes van ons huis te laten zien...




 Zodra het klaar is ga ik jullie alles laten zien! Ik heb al zo veel leuke spullen bij elkaar gezocht om in de badkamer te zetten..een prachtige oude spiegel en oude handdoeken rekjes, wandlampjes en ik ben nog op zoek naar een leuke niet al te grote linnenkast om de handdoeken en alle toilet spullen in op te bergen.




Dus hier alvast een paar foto`s  van de "opkamer" in kerstsfeer.
Deze is te bezoeken as zondag 16 december van 11-16.00 uur
 aan de Walingsdijk 129 in Avenhorn.


 Ik hoop jullie snel wat positievere berichten te kunnen geven met mooie foto`s!

En misschien tot zondag

Lieve groet Peet
 
 

24 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit in de opkamer Peet!...en 'zo' jammer dat ik niet kan komen!
    Maar ik wens je een super gezellige dag, met veel aanloop, en een goede verkoop hoor!...en ik bel je nog van de week even.

    Liefs en groetjes, Mar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een geweldige spullen!! Heel veel succes met de verkoop!
    En natuurlijk ook veel plezier!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat balen zeg, die tegenvallers. Maar straks ben je alle ellende vergeten en heb je een prachtige badkamer. Mooie spullen heb je hier op de foto's. Veel succes met alles. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Peet,

    Wat vervelend met die verbouwing! Vorig jaar hebben wij rond deze tijd ook vier maanden in een 'onverwachte zwamverbouwing' gezeten. Geen toilet, badkamer en stromend water....wat kan je je dan onthand voelen. Ik leef dus erg met je mee. De opkamer is prachtig! Ik zag op FB al wat foto's voorbijkomen...Sterkte met klussen en een fijn weekend gewenst.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wie schön es aussieht Petra einfach traumhaft!!!!
    Wir freuen uns schon dich nächstes Jahr was ja nicht mehr lange ist zu besuchen.Melden uns vorab an dmit Du auch ganz sicher da bist.
    So nun wünschen wir Euch wunderschöne Weihnacht und ein guten Start ins neue Jahr .Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat baal je dan als alles zo tegenzit. Gelukkig komt er nu weer schot in.
    Ik wens je heel veel succes bij het afmaken en inrichten. Dat laatste is natuurlijk het mooiste.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spulletjes heb jij. Ik volg je nu ook op fb, dat gaat nog net weer wat sneller. Ik lees met veel plezier je bijdragen en het is dat je zo ver weg woont, maar anders... Ik wens je succes met je badkamer en dat je maar snel weer bij jezelf kan douchen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat n ellende zolang zonder badkamer ,ik zou ook wel een nieuwe badkamer willen maar nu moet ik er ff over denken
    Sterkte hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toestand Petra, gelukkig kan je dit nu achter je laten en zal de verbouwing nu snel vorderen.
    Wat ziet je opkamer er prachtig uit.
    Ik wens je een gezellig weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk baal je daarvan... vertraging is 1 ding, maar dit duurt wel heel erg lang. Een geluk bij een ongeluk dat je de badkamer van de buren kunt gebruiken!

    Fijn weekend en succes nog met alles, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeioei!! Verbouwingsellende.. het zal niet mee vallen om altijd de moed er in te houden..
    Sterkte deze laatste weken!
    Je opkamer ziet er sfeervol uit, ik wens je veel gezellig bezoek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh verbouwen.....altijd een zure appel.....maar vast en zeker straks meer dan de moeite waard geweest. Nog even moed houden.....
    Vind sowieso dat je ons al trakteert op heerlijke sfeerbeelden.....ziet er super uit. Maar ben toch ook wel benieuwd naar je kerst sfeer in huis.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje al 13 weken zonder badkamer! Wat een geluk dat je bij de buren in huis kan douchen. Hopelijk valt het volgende week erg mee en gaat het dan in een rap tempo. Heel veel succes met de verbouwing. Je foto's zien er prachtig uit. Heb je die amish ster ook te koop? Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gedoe met jullie badkamer.
    Gelukkig dat je bij de buren kunt douchen.
    Ik wens je heel veel succes morgen en dat zal wel lukken!!! Met al die mooie spullen.
    Groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soooo beautiful!!!
    I want everything!!! :0)

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig sfeertje, je had trouwens ook een super mooie reportage in at home staan.

    Groet,

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend balen dat jullie badkamer nog steeds niet klaar is, kan me heel goed voorstellen dat je verlangt naar het moment dat je weer kan douchen in je eigen huis.
    We moeten morgen nog even kijken of het lukt om bij je langs te gaan, John wil graag naar de kerstmarkt in Haarlem en aan het eind van de middag hebben we ook nog een verjaardag.
    Maar waar een wil is is een weg dus misschien tot morgen!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vervelend zulke vertragingen met de badkamer!
    Zeker zo voor Kerst.
    Ik hoop dat het allemaal snel opgelost is!
    Je sfeertje is helemaal geweldig! Wat zou ik dat graag eens in het echt willen zien!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ellende! Nu maar hopen dat het snel wordt opgelost. De foto's van je opkamer zien er sfeervol uit, ik hoop dat je een succesvolle en gezellige dag hebt gehad.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zullen jullie balen zeg....Het zal ook vast allemaal wel weer goed komen en heel erg mooi, maar op dit moment zit je er midden in! Hopelijk gaat het straks allemaal op rolletjes, wens jullie veel succes ermee....
    Je plaatjes zijn weer prachtig, heb je posten wel gemist want ik geniet altijd zo van je gezellige huis... Ik heb weer met mijn neus bovenop mijn scherm gezeten haha...
    Een fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie gezellige blog heb je, mooie sfeervolle foto's
    Ik geniet er van.
    Ik ga je volgen
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk sfeervolle plaatjes, ik heb weer genoten! Ben alleen weer te laat voor je opkamer in kerstsfeer, ik moet toch vaker alle blogs blijven bekijken, maar heb zo weinig tijd...

    Fijne dagen!!!

    Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig blog heb je! Hoop dat je nu weer je vernieuwde badkamer kan gebruiken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen