woensdag 23 november 2011

Waar zijn de bloemen ?? op woensdag??

Bloemen op woensdag .....maar eeh mijn bloemen zijn er nog niet...
 Ik ben gek op Hyacinten, ik kan niet wachten dat ze gaan bloeien en een heerlijke geur door het huis brengen...

                                Wil je meer bloemen zien kijk even bij Veronique van een sneller kloppend hart                                                                        http://vipderoos.blogspot.com/

 Kijk nog even bij mijn vorige post daar kan je je opgeven voor mijn give away!!

Liefs Peet

27 opmerkingen:

  1. Mooi je hyacinten in de prachtige terrine en de bloemen... nog even geduld ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig plaatje ....vind ze ook heerlijk ruiken ik heb ze vaak als bosje in een vaasje ... geniet er lekker van ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HÉ PEET,

    MOOIE SFEER LAAT JE ZIEN MET TERRINE MET MIJN FAVORIETE BLOEM BOL!
    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er toch leuk uit zo, ik vind ze zo op het mooist met die groene puntjes. groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig.... zijn je bloemen op woensdag....Wat staan je hyacinten mooi te zijn in je terrine, ik vind het zo wel een hele mooie en sfeervolle combinatie.....zelf kan niet zo goed tegen die geur, maar in een kast achter glas gaat het prima.
    Lieve groet en een fijne avond.......Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, zeg... ik ben ook zo dol op hyacinten, maar alleen als ze nog vol in de knop zitten, haha.
    Mooie terrine ook!

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het plaatje is zo al mooi!! Ook een mooie terrine!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er ook dol op! Altijd leuk in een terrine!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog even geduld hebben maar ik zie de knop al zitten. Staat prachtig in de terrine.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! haha nog even geduld hebben, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben ook gek op hyacinten en heb ze ook al in een terrine staan. Die van jou zijn ook prachtig. Die van mij beginnen nu net te bloeien en als je langs loopt ruik je ze al. Ik zag vandaag bij de C1000 3 hyacinten voor 1 euro!! Is dat een koopje of niet. Helaas geen witte bij ons. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er zo mooi uit in die terrine, op naar de bloemenman morgen HAHAHA
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Petra,
    Wat heerlijk, hyacinthen, ik ben ook zo gek op hun geur... Ik ga ze ook snel in huis halen...
    Hier wordt ik echt helemaal vrolijk van, kan ze al bijna ruiken...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dit vind ik nu zo mooi he, zo'n terrine met bollen erin. Prachtig!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien zijn er nog geen bloemen, maar ik vind het plaatje al prachtig.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zal eerlijk zeggen: ik zie ze het liefst zo! Krijg namelijk vreselijke hoofdpijn van de zware geur als ze gaan bloeien ;)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi plaatje, geweldig en ik zie ze ook het liefst zo zonder bloemen, zodra er een geurtje aan bloemen zit, verhuizen ze bij ons naar de schuur, erg toch...maar zo op deze manier mogen ze best bij mij thuis staan hoor.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super in die mooie terrine
    ik moet ze nog gaan halen, heb mooie terrines zat en een kist vol mos, dus wat let me :-)
    prachtige foto's Peet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihi... ach als je straks uit zin kan je er nog een keer mee... Leuk hoor, in die terrine. "k had er ook een met bolletjes staan, maar helaas zijn die alweer uitgebloeid...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, jij bent een volhouder! Bij mij zijn het vandaag ook gewoon bloemen op woensdag :)
    Prachtig weer! Geniet ervan

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige foto heb je er van gemaakt.....en ik sluit me bij de rest van de dames aan....die geur hhhmmmmm...heerlijk!!!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zo met dat kant erbij.
    Fijne dag.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk idee in de soep terrine groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh maar het is zo ook al een prachtig plaatje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. en...zijn je bloemen al binnen? haha
    Mooi die hyacinten in de terrine, I LOVE it!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oke, ze zijn nog niet uitgekomen maar ik vind het zo al mooi!
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen